Wat is Celebrity Based Campaigning?
Bij Celebrity Based Campaigning (CBC) zetten we een Bekende Nederlander in voor jouw merk. We koppelen een bekend talent aan een (reclame) campagne. Dit verhoogt de impact van het merk. Samen met onze opdrachtgevers, concept-creatives en reclamebureau’s hebben we op deze manier al vele campagnes tot stand mogen brengen.
Reclame met Bekende Nederlanders
Een samenwerking met Bekende Nederlanders en influencers heeft een groot effect op een campagne. In het voortraject onderzoeken we zorgvuldig welke persoonlijkheden optimaal bij het merk passen. We volgen de ontwikkelingen in de Nederlandse media op de voet, en geven advies over de vormgeving van crosslink campagnes. Dit resulteert in een scherp en doelgroepgericht pakket, waarbij de inzet van een bekend persoon de rode draad vormt.
Lyon & Partners Group werkt samen met een breed scala aan bekende persoonlijkheden: acteurs, sporters, artiesten, presentatoren en presentatrices. Laat Celebrity Based Campaiging (CBC) ook voor jou werken.
Advies en mogelijkheden
Wil je reclame maken met medewerking van een Bekende Nederlander? Onze adviseurs geven een passend advies en brainstormen graag met je mee over een celebrity endorsement. Welke BN’er past bij jouw merk? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en een visie.
Ons telefoonnummer is 024-397 5174 of 020-636 1111.
We zijn op werkdagen tot 17.00 uur bereikbaar.
Bekijk hier een overzicht van ons werkterrein.
Reclamecampagnes
Campagnes die met medewerking van Lyon & Partners Group tot stand zijn gekomen zijn onder andere:
Lee Towers
voor Staatsloterij – Koningsdag 2021
Corry Konings & Brownie Dutch
voor Staatsloterij – Koningsdag 2019
John de Wolf
voor Croma
Julius Jaspers
voor Remia
Fatima Morera de Melo
voor SuperTrash
Bennie Jolink
voor SNS
Ruben Nicolai
voor ANWB
André van Duin
voor Remia (Dierentuin Actie)
Ruud Gullit
voor Beter Horen
Johan Derksen
voor KPN
Gaby Blaaser
voor Laser Vision
Dennis Mulder
voor Kozion
Bennie Jolink (en zijn zoon Gijs)
voor Beter Horen
Wendy van Dijk
voor Wii Fit Plus
Danny Bouman
voor ING
Lodewijk Hoekstra
voor de Consumentenbond
Ruud Feltkamp
voor Street Museum NL
Dries Roelvink
voor TomTom
Mark van Eeuwen
voor de fietsverlichtingscampagne van TV Gelderland
Bonnie St. Claire
voor Rijksoverheid (BOB campagne)
Barbara de Loor
voor Pack Online (promotie glas als verpakkingsmateriaal)
John de Wolf
voor het WK Voetbal
Coen & Sander
voor Independent Films
Mattie & Wietze
voor BelVita
Yolante Cabau van Kasbergen
voor Gilette
Jochem van Gelder
voor Dash
Bas van Toor (Clown Bassie)
voor Delta Lloyd
Maarten van der Weijden
voor Menzis (Samen Gezond)
Fajah Lourens
voor Sportwater
Hans Kazan
voor Plastic Heroes